کاربرد پنل پیامک در پیامک در آژانسهای مسافرتی
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی میکند، فروشنده را تمجید میکند و او را به دیگران پیشنهاد میدهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمیتواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار میدهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد .یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر میکنند.
هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامیبه مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامیارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
در طول برنامههای تور و متناسب با محلهای مختلف برنامهها را به اطلاع مسافر برسانید.
پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامیاز همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
در بازههای زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبتهای مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آنها حس مشترکی دارید.
مطالب مرتبط
با عضویت در سایت یک پنل اس ام اس رایگان با خط اختصاصی بگیرید. و جدیدترین پیامک ها را به دوستان خود اس ام اس دهید.جهت عضویت از طریق لینک زیر اقدام کنید |
با دانلود اپلیکیشن کسب و کار سری آگهی های استخدامی , رهن و فروش آپارتمان , فروش گوشی دسته دوم ,و.. رو در شهرت پیدا کن |